Echt overbelicht is ie niet, maar ditquote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Thnx![]()
maar ik had nog niks met de achtergrond gedaan, klopt. Ga nog een keer een leuk opstellinkje maken, die ik toevallig ergens gelezen heb.
Ik heb mijn camera pas sinds 2 wekendus ben nog een beetje aan het rommelen met alles. Maar die 2e is dus voor jou gevoel overbelicht.... dat is wat ik niet zo snel zie. Maar zal eraan werken
quote:
1: niet echt veel bijzonderder dan een toeristenfoto.. vind ik dan hequote:Op donderdag 2 december 2004 20:34 schreef SuPerTje het volgende:
Oke .. ik heb ff het een en ander bekeken .. en hier komen de mijne ...
Ze zijn ingescanned dus het kan zijn dat ze een beetje smerig/schuin zijn ...
Hopelijk vinden jullie ze mooi ..
ze zijn klikbaar trouwens .. dan heb je een wat grotere versie
ik heb de foto juist expres zo scheeft gehouden om de tekst recht te krijgenquote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef petre86 het volgende:
[..]die is echt stoer
ook een beetje speels omdat hij schuin genomen is.. maar 1tje recht van voren inclusief noodrem lijkt me ook wel wat..
of anders de andere kant scheef.. dat je de andere diagonaal van de poster pakt.. gelijk die streep weerkaatsing ven de lamp weg en je kan mooit de noodrem bovenaan plaatsen
Oke danquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:09 schreef Ymke het volgende:
Ja nu wel
Toch heeft het wel wat....quote:
Oow??quote:
Als je nou ook eens de text lasquote:Op zondag 12 december 2004 01:35 schreef Robertje het volgende:
Behoorlijk onscherp
Dat zal dan niet eerder worden dan volgend jaarquote:Op zondag 12 december 2004 02:58 schreef petre86 het volgende:
hij staat nu scherp op de blaadjes.. wellicht een nieuwe foto wanneer het niet zo hard waait
Dan kan goed kloppenquote:Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef Xilantof het volgende:
pssstSpeedyGJ, hij doet het weer niet...
Speedy, ik denk dat ik niet de enige luie ben hier die dit maar lastig vind zoquote:Op zondag 12 december 2004 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag even weer aan de slag geweest
Heb de serie online staan vanaf mijn pc
De foto's kunnen jullie tot rond 1:00 uur zien (kan later maar kan ook eerder zijn)
S' morgen's rond 7 uur zijn ze weer online
Klik hier voor de foto's
Inhoud:Mist Zonsondergangen 1 van mij zelf
Oke zal het nu even voor jou doenquote:Op zondag 12 december 2004 18:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Speedy, ik denk dat ik niet de enige luie ben hier die dit maar lastig vind zoKan je ze niet resizen en hier meteen zichtbaar plaatsen? Van welke ik wel geopend heb ziet het er wel heel mooi uit. Maar het duurt me zo te lang om alles te openen (zeg ik...ik ben lui)
Dat vind ik nou liefquote:Op zondag 12 december 2004 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke zal het nu even voor jou doen
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
6:
[afbeelding]
7:
[afbeelding]
8:
[afbeelding]
9:
[afbeelding]
10:
[afbeelding]
11:
[afbeelding]
12:
[afbeelding]
13:
[afbeelding]
Mooi dat uitzicht over de witte wereld. De boom is ook heel mooi, maar vind ik niet zo mooi op de foto gezet.quote:Op zondag 12 december 2004 19:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
[[url=http://img110.exs.cx/img110/5281/beetjewinter2ml.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img110.exs.cx/img110/9711/boomt7fz.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor grotere versies
comments please...
Thnxquote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat vind ik nou liefIk geloof dat ik uit deze serie nr 4 de mooiste vind, maar ook die met jou in de mist vind ik wel wat hebben.
ik vind ze t/m 6 mooier, doordat er meer licht in zitquote:Op zondag 12 december 2004 19:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnx
Ik zag die voetbal veld in de mist staan
Alleen jammer dat het niet helemaal mistig was, anders kreeg je zo'n spook effect
Volgende maand wedstrijd thema "VAge Eikels"quote:Op zondag 12 december 2004 01:35 schreef Robertje het volgende:
Behoorlijk onscherp
Thnx!quote:Op zondag 12 december 2004 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind ze t/m 6 mooier, doordat er meer licht in zit
en dawnbreaker: allebei mooi, vooral rond de horizon
Iddquote:Op maandag 13 december 2004 10:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Volgende maand wedstrijd thema "VAge Eikels"
En het probleem is opgelost.
De poster geeft zelf al aan dat de foto niet scherp is door teveel wind, maar persoonlijk vind ik dat een beetje de charme van die foto
Charmequote:Op maandag 13 december 2004 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
......
Wat bedoel je eigelijk met charme?
Dank Uquote:
goed geluktquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
net even wat nachtfoto's gemaakt
nikon coolpix900serie. 8 sec sluitertijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |